Chociaż nie wszystkie mamy długie i zgrabne nogi, to wszystkie marzymy o tym, aby nasze nogi były pięknie wyeksponowane nie tylko w spodniach. Ubieranie się w sukienki, spódnice czy mini nie jest zarezerwowane tylko dla nastolatek, ale również dla kobiet w okolicach trzydziestki.  Dlatego dziś będzie post przeciwny do poprzedniego, o tym jak optycznie wydłużyć nogi nie tylko w spodniach.

Zadbaj o wygląd nóg

 

Pierwszym i najważniejszym punktem jest zadbanie o wygląd nóg. Depilacja i nawilżanie to podstawa. Aby wydepilować nogi, możesz samodzielnie przygotować peeling lub kupić taki w drogerii. Proponowany przeze mnie to peeling cukrowy. Do przygotowania peelingu cukrowego potrzebujesz:

  • Cukier biały – 2 szkl.
  • ¼ soku z cytryny
  • ¼ szklanki wody

Depilowanie nóg pastą cukrową w porównaniu do depilowania woskiem, sprawia mniej bólu, a jest tak samo skuteczne. Po wydepilowaniu nóg, czas na nawilżanie. Ja najczęściej korzystam z kosmetyków Ziaji.

Wybieraj spódnice  z wysokim stanem

 

Jeśli chcesz wydłużyć nogi, wybieraj spódnice z wysokim stanem, niezależnie od stylizacji. Spódnica z wysokim stanem pasuje do stylizacji sportowej i eleganckiej. Doskonale będziesz w spódnicy w kolorze, który nie odcina się od bluzki i nóg. Na dzielenie stroju na część jaśniejszą i ciemniejszą, jeśli jesteś niewysoka, ponieważ tak optycznie skrócisz nogi.

Długa spódnica + szpilki

Taka kombinacja to klasyczny sposób na wydłużenie nóg. Jeśli chcesz jeszcze bardziej poprawić proporcje ciała, wybierz spódnicę plisowaną lub spódnicę o klasycznym kroju i szpilkami.

Spódnica w pionowe paski +
bluzka też w pionowe paski

Spódnica w pionowe paski zawsze wydłuża nogi. Dlatego doskonałym pomysłem jest połączenie tego motywu z motywem na bluzce. Nie musi być koniecznie taki sam, ale powinien być podobny.

Trenuj

Aby wyeksponować pięknie nogi, wydłużyć je trenuj. Wybieraj ćwiczenia na jędrne pośladki i nogi. Takich zestawów znajdziesz wiele na yt, ja polecam Ci ćwiczenia Mel B i Ewy Chodakowskiej. Pamiętaj, że efekty nie będą widoczne od razu, dopiero po ok. 10 treningach przeprowadzonych.

Pamiętaj też o tym, że powinnaś ćwiczyć regularnie ( początkująca 3 x w tygodniu), a przed treningiem wykonać rozgrzewkę dla partii ciała, które będziesz trenować. W ten sposób unikniesz kontuzji.

Poniżej przedstawiam Ci zestaw ćwiczeń, który przygotowała Mel B.

Uściski